Cardiovitaal

Klacht of suggestie


Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze professionele manier van werken kan het natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij stellen het dan op prijs als u ons dit laat weten. Uw klacht of suggestie is voor ons een advies en wij luisteren graag naar u.

U kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren. CardioVitaal is voortdurend in ontwikkeling en wil haar kwaliteit van zorg- en dienstverlening optimaliseren. Daarom zijn uw wensen en behoeften voor ons van groot belang!

Heeft u een opmerking of klacht? Meld deze via onderstaand klachtenformulier.
Wij streven ernaar binnen 4 weken uw klacht of suggestie af te handelen. Voor een correcte afhandeling van uw klacht of suggestie is het van belang dat wij u gegevens hebben. Anonieme klachten kunnen alléén geregistreerd worden.


Klacht- en suggestieformulier

Klacht
Suggestie
Overig
 Per e-mail
 Per telefoon

Privacy

Als hartrevalidatie centrum hebben wij  te maken met vertrouwelijke patiëntgegevens. De bescherming van uw privacy is voor ons van essentieel belang. Cardiovitaaal staat in voor de veiligheid van u als patiënt.

Hier ziet u in het kort de wijze waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan: Privacykaart Cardiovitaal.

Voor de uitgebreide beschrijving zie onze privacyverklaring.

Zorgkaart Nederland

Laat horen wat u van CardioVitaal vindt. U leest het oordeel van patiënten over de kwaliteit van zorg op Zorgkaart Nederland.

Geef ook uw mening

ZorgkaartNederland-Vierkant-Beeldmerk-Groot.jpg

Vind uw dichtstbijzijnde steunpunt

onjuiste postcode

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.