Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze professionele manier van werken kan het natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij stellen het dan op prijs als u ons dit laat weten. Uw klacht of suggestie is voor ons een advies en wij luisteren graag naar u.
U kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren. CardioVitaal is voortdurend in ontwikkeling en wil haar kwaliteit van zorg- en dienstverlening optimaliseren. Daarom zijn uw wensen en behoeften voor ons van groot belang!
Heeft u een opmerking of klacht? Meld deze via onderstaand klachtenformulier.
Wij streven ernaar binnen 4 weken uw klacht of suggestie af te handelen. Voor een correcte afhandeling van uw klacht of suggestie is het van belang dat wij u gegevens hebben. Anonieme klachten kunnen alléén geregistreerd worden.
Als hartrevalidatie centrum hebben wij te maken met vertrouwelijke patiëntgegevens. De bescherming van uw privacy is voor ons van essentieel belang. Cardiovitaaal staat in voor de veiligheid van u als patiënt.
Hier ziet u in het kort de wijze waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan: Privacykaart Cardiovitaal.
Voor de uitgebreide beschrijving zie onze privacyverklaring.